Zeeuws meisje in Canada.. - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Angela en Johan - WaarBenJij.nu Zeeuws meisje in Canada.. - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Angela en Johan - WaarBenJij.nu

Zeeuws meisje in Canada..

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela en Johan

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Gisteren al op tijd aangekomen bij de Niagara Falls. We vinden direct ons hotel. Nadat we de auto parkeren lopen we een mooie wandeling en zien de wereldberoemde watervallen vanaf de Amerikaanse kant. Hier op deze plek komen Amerika en Canada samen. Rond 15.00 uur kunnen we terug bij het hotel om in te checken. Johan heeft zijn hardloopschoenen mee en gaat een rondje hardlopen. Angela gaat naar een grote outletshopping mall. Wat vervelend allemaal voor ons.. Terug gekomen besluiten we naar Canada te gaan. Voor 1 dollar voor ons samen ( om weer terug in Amerika te komen) mag je het land uit om Canada in te gaan. De avond begint al te vallen terwijl we over de Rainbow bridge lopen en de watervallen zien er echt prachtig uit. ( Wel vinden wij de Amerikaanse kant mooier omdat je dichterbij de watervallen komt.) Eenmaal van de brug moeten we door de Canadese douane en zijn we in Canada! Wat opvalt is hoe anders de omgeving, vervoersmiddelen en wegen zijn. We lopen een rondje en eten wat, daarna terug naar de States. Op de brug genieten we nog van een prachtig vuurwerk boven de watervallen. Wauw wat is dit mooi..
Net op tijd uitgecheckt en alweer in de auto voor de langste rijdag deze vakantie. De eindbestemming zal Lancaster zijn. Waar we de Amish gemeente zullen gaan bezoeken. De Tom Tom geeft 6,5 uur aan dus we moeten nog eventjes.. maar met een heerlijk muziekje, zonnetje en wat Amerikaanse versnaperingen zullen we ons er wel doorheen slaan.
Waar de Road ons ook brengen zal, je can na hier je can na da.. het is een grote belevenis!
Groetjes de Road trippers

• 05 Augustus 2014 - 19:15

Henny:

Dat lijkt me heel erg mooi die Niagara Watervallen! En dan nog eens met vuurwerk erbij. Super.
    Wat hebben jullie een prachtige vakantie. Geniet maar verder van jullie amerikaans avontuur.

groetjes van jullie tantetje

• 06 Augustus 2014 - 07:16

Esther:

Hello Road trippers,

Dat klinkt wederom geweldig en prachtig! De Niagara Falls met vuurwerk erbij, wow!
    Nu naar de Amisch gemeente, heel wat anders, maar vast interessant.
    Geniet er van, kijk weer uit naar jullie volgende verslag.
    Liefs,
    Esther

• 06 Augustus 2014 - 07:36

Lia:

Jullie hebben inmiddels al veel gedaan en gezien. De Falls lijken me prachtig. Sturen jullie hiervan ook nog foto's? Zou super zijn. Leuke woordspeling trouwens met Ca-na-da.
    Gaan jullie je nog verkleden als Amish?: dat lijkt me ook een leuke snap-shot waard!

Enjoy!!!

Dikke kus Cor en Lia

• 06 Augustus 2014 - 21:43

Steffi & Jeroen:

Hee mede-amerika gangers!

Sinds gisteren zijn wij weer thuis en gelukkig kunnen we nu jullie verhalen volgen (om een beetje af te kicken).
    Ben heel erg benieuwd naar de foto's van de Niagra Falls en natuurlijk naar de rest.
    Nog een hele fijne vakantie en een goede rit :).

Liefs,

Steffi en Jeroen