Leaving the Big Easy.. - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Angela en Johan - WaarBenJij.nu Leaving the Big Easy.. - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Angela en Johan - WaarBenJij.nu

Leaving the Big Easy..

Blijf op de hoogte en volg Angela en Johan

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Hallo.. voor de laatste keer vanuit Amerika.
We zijn inmiddels al ingecheckt en aan t wachten op de luchthaven van New Orleans. Aan alles komt een einde en zo ook aan deze journey.. Maar wat een fantastische ervaringen.
Zo ook de laatste dagen hier. Nadat we woensdag vroeg uit ons hotel in Memphis zijn uitgecheckt besluiten we om nog een keer langs het huis van Elvis via Graceland te rijden. En wat een geluk.. we zijn op het juiste moment op de juiste plaats. Want in verband met de Elvis week is zijn tuin en graf rondom zijn huis elke ochtend een korte tijd open voor zijn fans en zo mogen ook wij mee gaan kijken. We hebben zijn graf en zijn huis van dichtbij gezien. Toch wel een hele bijzondere ervaring als je ziet hoe geliefd en geëerd hij nog steeds wordt door zijn fans. Daarna on the road.. all the way to New Orleans. Na een aantal korte plasstops vrijwel aan een stuk doorgereden. Onderweg nog een mooie vlinder gespot. Check.. Vervolgens all the way langs the Mississippi naar onze final destination van deze reis. New Orleans. Zodra we stad inrijden zien we de bekende oude kerkhoven en rijden gelijk door naar het hotel. Ons hotel is midden in het French Quater. We zitten vlak bij de Bourbon Street. Nadat we ingecheckt zijn, nemen we een kijkje down town en zien de oude bekende stoomboot op de Mississippi. De jazz en blues komt overal uit de speakers en er is weer veel live muziek. Tocht trekt ons dit minder dan Nashville en Memphis. Er hangt een hele andere sfeer.
Gisteren onze laatste volle vakantiedag gehad. En deze hebben we op een bijzondere manier beleefd. Eerst nog een rondje gewandeld door het Louis Armstrong park en de farmers Market. Daarna heeft Johan nog voor de laatste keer op zijn oude hardloopschoenen een parcoursje Amerika gelopen en Angela heeft de mogelijkheid om 2 Zumbalessen te volgen. Amerika is de plek waar Zumba vandaan komt. Wat een feest. Echt genoten. Tot slot lekker gegeten bij de Cheese Cake Factory. Onze favoriet.. MMM..
En nu over een klein uurtje het vliegtuig in.
Iedereen bedankt voor het meereizen en alle leuke reacties terug. Tot snel allemaal weer,

Groetjes the genieters

• 15 Augustus 2014 - 21:03

Erik:

Het is mooi geweest, nu is het onze beurt ;-) Goede terug reis!

• 17 Augustus 2014 - 18:29

Jan En Greet:

Ha lieve angela en johan,

bedankt dat we mee mochten reizen met al jullie belevenissen, heel leuk en interessant om te lezen er van genoten. Jullie zijn inmiddels weer veilig thuis, ook heel fijn toch. En wat leuk dat jullie bij het huis van Elvis zijn geweest. Ga jullie zien kom jullie tegen in Koudekerke weer, droom nog maar even na van jullie mooie,leuke vakantie.

lieve groetjes,

Jan en Greet.

• 17 Augustus 2014 - 20:42

Henny:

Jammer dat het alweer voorbij is. Maar natuurlijk welkom thuis.
    Fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad. Nu heerlijk nagenieten!
    Zie jullie snel.

groetjes Henny en de rest van de Drompies

• 29 Augustus 2014 - 14:58

Leo Koeijvoets:

hoi angela en johan het was leuk om je reiservaringen in Amerika te lezen ik heb ze nu pas gelezen ik ben zelf ook 14 dagen op vakantie geweest in malta groetjes ome leo